Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Δείξε μου το βρακί σου να σου πω ποια είσαι!

Αναρτήθηκε από Manouli στις 5:14 μ.μ.

Σήμερα είναι μία ημέρα απόλυτης χαλάρωσης. Ο Χ. έχει φύγει εκτός Αθηνών, τα παιδιά είναι στο εξοχικό και εγώ είμαι ολομόναχη στο σπίτι (μέχρι αύριο)! Για τους ελεύθερους χωρίς παιδιά δε λέει κάτι αυτό, αλλά είμαι σίγουρη ότι όλες οι μανούλες θα με καταλάβουν και θα με ζηλέψουν κιόλας!

Αφού λοιπόν έκανα τα δικά μου (αφρόλουτρο, μαλλί, νύχι, κ.λπ.), αποφάσισα να φτιάξω το συρτάρι με τα εσώρουχά μου. Ξέρετε, επειδή συνηθίζω να ξεβρακώνομαι τώρα τελευταία, είπα να τα χωρίσω σε κατηγορίες και να φοράω τα κατάλληλα κάθε φορά που θα βγαίνω έξω στην περίπτωση νέου ξεβρακώματος. Μετά από την κατηγοριοποίησή τους λοιπόν είδα ότι το κάθε εσώρουχο έχει φτιαχτεί για τον δικό του συγκεκριμένο λόγο. Και η κάθε γυναίκα αποφασίζει να το φοράει, αναλόγως του τι θέλει εκείνη τη στιγμή απὀ τη ζωή της. Κατέληξα λοιπόν στις ακόλουθες κατηγορίες:

1. Βρακί "βράκα": Μιλάω για τα γνωστά "βρακιά της γιαγιάς", τα οποία όλες οι γυναίκες έχουν. Συνήθως τα φοράμε εκείνες τις ημέρες του μήνα όπου έχουμε τον "επισκέπτη" μας. Είναι βαμβακερά, άνετα, καλύπτουν μεγάλη περιοχή των οπισθίων μας, είναι εντελώς ντεκαβλέ και είναι αυτά τα οποία δεν πρέπει να δει ποτέ ο γκόμενός μας. Γι᾽αυτό και όταν θέλουμε να το παίξουμε δύσκολες και να μην του κάτσουμε από την αρχή, φοράμε ένα τέτοιο και πάμε στο ραντεβού μας, γνωρίζοντας ότι δε θα ξεβρακωθούμε ποτέ! Φυσικά, υπάρχουν και άλλες φορές που μας κάθεται η "καλή", και πάντα μα πάντα φοράμε την εν λόγω βράκα και σιχτιρίζουμε την ώρα και τη στιγμή που αποφασίσαμε να την αγοράσουμε!

2. Βρακί "που φορούσαμε όταν ήμασταν μικρές": Δεν απέχει πολύ από την βράκα της γιαγιάς. Απλώς, επειδή πολλές γυναίκες δεν αντέχουν τον κουραδοκόφτη (βλ. στρινγκ παρακάτω), πρέπει να βολευτούν με κάτι. Έτσι, αγοράζουν ένα τέτοιο, το οποίο μπορεί να βγαίνει σε διάφορα cute σχέδια και χρώματα. Πολλές φορές έχει επάνω καρδούλες ή ακόμα και cartoons. Έτσι, δε νιώθουν εντελώς ασέξουαλ. Παρ᾽όλ᾽αυτά, πρέπει να πω ότι ούτε αυτό το είδος βρακιού κάνει κούκου στον άντρα. Δυστυχώς ή ευτυχώς φιλενάδες μου, κανένας άντρας δε θέλει να γαμήσει τον tweety! Aυτή είναι η πικρή αλήθεια. 

3. Βρακί "σορτσάκι": Χωρίζεται σε 2 είδη: αυτά που καλύπτουν ολόκληρα τα οπίσθια και αυτά που καλύτουν τα μισά. Η πρώτη κατηγορία χαρακτηρίζεται πάλι από άνεση. Δεν είναι τόσο ντακβλέ και ειδικά αν πέσεις σε σπορ τύπο, μπορώ να σου πω ότι θα γουστάρει τρελά κιόλας. Αν δε το συνδυάσεις και με ένα κασκόλ της ομάδας του το οποίο θα έχεις κάνει σουτιέν, τότε έχεις σκοράρει αγάπη μου από το πρώτο λεπτό! Τα σορτσάκια που καλύπτουν το μισό κωλομέρι είναι τρελά sexy. Διότι κρατάς τον άλλο σε ένα μυστήριο. Έχει πάρει μία πρώτη ιδέα και ανυπομονεί να δει και το υπόλοιπο! Οι γυναίκες που φοράνε τέτοια ξέρουν τι κάνουν! 

4. Βρακία "τάνγκα" και "στρινγκ": Το κοινό τους χαρακτηριστικό είναι ότι μπαίνουν και τα δύο μέσα στον κώλο (κοινώς οι κουραδοκόφτες). Η μικρή τους διαφορά είναι ότι το μεν τάνγκα έχει λίγο παραπάνω ύφασμα στο τελείωμα, ενώ το στρινγκ έχει ένα δείγμα υφάσματος (για να μην πω κλωστής) το οποίο υπάρχει ίσα ίσα για να κρατήσει το υπόλοιπο εσώρουχο στη θέση του. Αυτά τα εσώρουχα είναι η σίγουρη επιτυχία. Δεν υπάρχει κανένας μα κανένας άντρας, ο οποίος να μην καβλώνει μόνο και μόνο στην ιδέα ενός μικροσκοπικού τέτοιου εσωρουχου. Θες γιατί τα έχεις πετάξει όλα έξω; Θες γιατί είναι σα να είσαι σχεδόν γυμνή, αλλά δεν είσαι; Θες γιατί είναι πανέυκολα στο σκίσιμο; Δεν ξέρω. Η πραγματικότητα είναι ότι ολόκληρος ο ανδρικός πληθυσμός στην όψη ενός στρινγκ υποκλίνεται! Και όλες μας το γνωρίζουμε καλά αυτό!

5. Βρακιά "δαντελωτά": Αυτά μπορεί να εμπίπτουν σε πολλές από τις παραπάνω κατηγορίες. Σορτσάκια, στρινγκ, κανονικά, τα πάντα. Η δαντέλα, όμως, προσδίδει το κατιτίς της. Από ρομαντισμό (ένα ροζ δαντελωτό σορτσάκι) μέχρι εντελώς kinky καταστάσεις (ένα κόκκινο δαντελωτό στρινγκ). Και κιουρία και τσούλα δηλαδή. Σε συνδυασμό δε με το γεγονός ότι έχει και τα διάφανα σημεία του, η φαντασία οργιάζει και το αποτέλεσμα είναι πάντα επιτυχημένο. 

6. Βρακιά "τσόντας": Αυτά είναι τα εσώρουχα τα οποία φοράς σε ειδικές περιπτώσεις. Μπορεί να είναι δερμάτινα, ζαχαρωτά, σοκολατένια, βρακιά με τρύπες, βρακιά με φτερά, βρακιά με ό,τι μπορεί να φανταστεί το πιο kinky μυαλό. Δε συνηθίζουν να αποτελούν μέρος της καθημερινότητας μίας γυναίκας, όταν όμως αποφασίσει ότι θέλει να ζήσει ασυνήθιστες καταστάσεις ή να τρελάνει εντελώς τον άλλον, τότε τα φοράει! Και δε βγαίνει ποτέ χαμένη...

36 σχόλια:

Gaurakos on 18 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:24 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Gaurakos on 18 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:27 μ.μ. είπε...

Για όσους δεν κατάλαβαν στο NO6 εννοεί αυτό.

http://img52.imageshack.us/img52/5801/14743753.jpg

Έπρεπε να γίνεις πιο συγκεκριμένη...;)

Καπετάνισσα on 18 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:30 μ.μ. είπε...

αχαχαχαχαχααχα....

ναιιι έχεις δίκιο σε όλα....

και μένα ο καπέτανιος δε μου κάθεται όταν φοράω ένα ωραιότατο κοκκινο βαμβακερό με την Μίνυ τον Μίκυ και τον Γκούφη στον κώλο.....

Λες να τον ενοχλεί ο Γκούφη;;;

χαχαχαχαχαχαχα


(έλιωσα με την ανάρτηση του σούπερ μάρκετ! Να πάρεις βαμβακερά με κινούμενα στον κώλο.... τουλάχιστον δε θα σε κοιτανε κάπως... από το γέλιο θα καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλα!!)

Να έχεις ένα ωραίο βράδυ!!!!

gnostosagnostos on 19 Δεκεμβρίου 2010 στις 2:21 π.μ. είπε...

εμενα τωρα γιατι μου σηκωνετε και με τον βρακι νουμερο 2???

Я верю в Сталина on 19 Δεκεμβρίου 2010 στις 2:25 π.μ. είπε...

Μαρσύ! Έρευνα αγοράς για τα Victorias Secret, έκανες;;;;

Γαυράκο: Μαλακία χρώμα ρε!

Gaurakos on 19 Δεκεμβρίου 2010 στις 2:51 π.μ. είπε...

marco Πάει ανάλογα με το χρώμα του κώλου που το φοράει ρε συ. Αν ήτανε ασπρουλιάρα θα φόραγε μαυρο. ;)

Flonsavardu on 19 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:53 μ.μ. είπε...

εγώ πάλι τελευταία φοράω μόνο κάτι brazilian που αγοράζω από το oysho, που είναι και τρομερά βολικά, και όσο πρέπει σέξι, και αστεία γιατί πάνω έχουν γοργόνες, σούσι, ψαράκια, κτλ κτλ.

ΦΟΥΛΗ on 19 Δεκεμβρίου 2010 στις 10:17 μ.μ. είπε...

Τι να πει κανείς για τα βρακιά της άλλης!! υπάρχουν και τα βρακιά ζεμπίλια,σου λένε κάτι;
Καλησπέρα..

koulpa on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:18 π.μ. είπε...

xaxaxa εντάξη αυτή τη φορά δε μουθύμισες κάποιο προσωπικό ρεζιλίκι.. (που να μπορώ να δημοσιοποιήσω..) :):)
γενικά είμαι του περιεχομένου.. αν το περιεχόμενο είναι καλό.. η συσκευασία αρκεί να είναι πρακτική.. :):)
την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα :):)

kathysteras on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:00 μ.μ. είπε...

Ε ρε τι μας κάνεις πρωι,πρωι....
Το 1 και το 2 έχω ξαναπεί ότι πρέπει να καούν και να ποδοπατηθούν σαν σιχαμένα και σαν παραφωνία στην αισθητική ισορροπία του σύμπαντος. Το 3β δαντελωτό και το στρινγκ είναι τα αγαπημένα μου. Και δικαιολογίες του στυλ με ενοχλούν οι δαντέλες και δεν είναι βολικό το στρινγκ χαρακτηρίζονται ως άτοπες. Γυναίκες είστε να σας αρέσουν με το ζόρι.

Manouli on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:03 μ.μ. είπε...

@Gaurakos: Η αλήθεια είναι ότι το Νο6 είναι κάτι αρκετά πιο kinky από αυτό αγαπημένε μου!

Manouli on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:05 μ.μ. είπε...

@Καπετάνισσα: Εμ και εσύ! Πας σε ολόκληρο καπετάνιο (που ποιος ξέρει τί θα έχει δει το ματάκι του σε όλη του τη ζωή) και βάζεις τα cartoons;! Είναι δυνατόν;! Εσύ θα έπρεπε να έχεις ένα συρτάρι γεμάτο βρακιά Νο 6 αγάπη μου!

Manouli on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:06 μ.μ. είπε...

@γναγ: Γιατἰ πολύ απλά εσύ αγάπη μου κινείσαι σε ηλικίες που έχουν ανακαλύψει τα μέχρι εκεί εσώρουχα! Όταν θα αποφασίσεις να κυνηγήσεις 20ρες και επάνω, τότε δε θα σου σηκώνεται πια με το βρακί Νο2!

Manouli on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:07 μ.μ. είπε...

@marco: Ναι! Μου πρότειναν να είμαι το επόμενο μοντέλο στον κατάλογό τους και αποφάσισα να δω με ποια εσώρουχα θα δείχνω καλύτερη!

Manouli on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:09 μ.μ. είπε...

@Flonsavardu: Εσύ το έχεις πιάσει το νόημα! Πήγες και βρήκες κάτι για -σχεδόν- όλα τα γούστα! Κάτι που να τα συνδυάζει όλα!
Καλά σε είχα καταλάβει εγώ από την αρχή τι μούτρο είσαι!

Manouli on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:09 μ.μ. είπε...

@ΦΟΥΛΗ: Δεν τα γνωρίζω! Διαφώτισέ με please!!!

Manouli on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:10 μ.μ. είπε...

@koulpa: Και τι ακριβώς εννοεί ο ποιητής όταν λέει "πρακτική" παρακαλώ;

Manouli on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:28 μ.μ. είπε...

@kathysteras: "Να ποδοπατηθούν σαν σιχαμένα και σαν παραφωνία στην αισθητική ισορροπία του σύμπαντος". Να το γράψεις σε ένα πλακάτ και να βγεις στους δρόμους να διαδηλώσεις!
Μπορείς επίσης να γράψεις και κάτι για τα στρινγκ. Εκεί είμαι σίγουρη ότι θα συγκεντρώσεις πολλούς στην πορεία σου!

Gaurakos on 20 Δεκεμβρίου 2010 στις 3:56 μ.μ. είπε...

Κάτι τέτοιο ας πούμε;

http://img109.imageshack.us/img109/4291/33528256.jpg

Jerry Jedelou on 21 Δεκεμβρίου 2010 στις 4:28 μ.μ. είπε...

απλά μερικές φορές για να μη φαίνεται το βρακί σου αναγκάζεσαι να το βγάλεις ρε παιδάκι μου!!!!!

amalthia on 21 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:50 μ.μ. είπε...

εγώ δεν φοράω..μπερδεύομαι μωρέ με τόσα που υπάρχουν!

My little Prince ♕ Nikolas on 21 Δεκεμβρίου 2010 στις 9:57 μ.μ. είπε...

χαχα, εγώ έχω κ άλλη κατηγορία βρακιών.... αυτά που δεν μου μπαίνουν

και αυτά που άλλαξαν χρώμα στο πλυντήριο

πάντως στα νιάτα μου όταν άπλωνα την μπουγάδα στα σύρματα της μάνας μου, ήθελε να ανοίξει η γη να την καταπιέι

"καλά βρακιά είναι αυτά?" τι θα πει ο κύρ Παναγιώτης από απέναντι?

(έλεγα) άλλη δουλειά δεν έχει ο κυρ Παναγιώτης απ' το να κοιτάει τα δικά μου τα βρακιά?

(απάντηση) και ντιπ ύφασμα βρε παιδί μου, από που να τα κρεμάσω?

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Manouli on 22 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:04 π.μ. είπε...

@Gaurakos: Έπεσες διάνα! Να μου εμφανιστεί όμως ο άντρας με τέτοιο και να ξενερώσω με τη ζωή μου ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!

Manouli on 22 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:05 π.μ. είπε...

@Jerry: Αγάπη μου, εγώ έχω πει ότι εσύ είσαι η αδελφή ψυχή μου. Join the club των ξεβράκωτων μανάδων!

Manouli on 22 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:39 π.μ. είπε...

@amalthia: Join και εσύ το club (έστω και αν δεν είσαι μανουλα. Σε πάμε πολύ anyway!)!

Manouli on 22 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:40 π.μ. είπε...

@My little Prince ♕ Nikolas: Κλαίω!!

Αυτά που άλλαξαν χρώμα στο πλυντήριο τα πετάω. Τα βλέπω και θυμάμαι πόσο όμορφα ήταν και πως κατάντησαν και θλίβομαι!

Merry Xmas 2 u 2!

ΦΟΥΛΗ on 27 Δεκεμβρίου 2010 στις 6:12 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά με αγάπη και υγεία..
τα ζεμπίλια είναι οι βράκες σαν της γιαγιάς μου, σε κάλυψα ελπίζω..
υγ έχεις γράμμα κόπιασε αν θες..
φιλιά πολλά καλή βδομάδα..

Athens Girl on 29 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:45 π.μ. είπε...

τώρα με άγχωσες, πάω ν’ ανανεώσω την βρακογκαρνταρόμπα μου ...

Ανώνυμος είπε...

ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ MANOYLI.....
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ......ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2011!!!!!!
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ....ΠΙΟ ΟΡΕΞΗ ......ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΟΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΤΙΣ ΠΙΟ ΘΕΡΜΕΣ ΚΑΙ SEXY ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!!!!!!!!!!!!

PS......ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΦΡΟΔΙΤΗ.......

Evie on 6 Ιανουαρίου 2011 στις 3:15 π.μ. είπε...

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Egw foraw 2 4

Ανώνυμος είπε...

Μερικές γκόμενες τα φοράνε(τάνγκα ή string) και στην Eκκλησία!! Δεν έχουν το Θεό τους..

Ανώνυμος είπε...

Re pedia ti na kano exo theogomena theia gyro sta 40 kai exei ena kolo teleio alls vyzia oxi terastia kanonika lipei taksidi pira ta klidia tis kai piga na vro ta vrakakia tis tis me to pou anoigo vlepo mia sakoulitsa kai ti na do ena stringaki .loippn ti lete ti na kano

Ανώνυμος είπε...

σας παρακαλω απαντηστε μου

Ανώνυμος είπε...

Theia eipes aferfh ths manas soy h yoy pateras sou Ama den einai tpt apa t dio proxora poso xronon eisai omos

Ανώνυμος είπε...

Aderfh ths manas mou egw eimai 19

 

Manouli Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by: Website Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template